Image
2

Oare am pierdut ceva ?

Oare am pierdut ceva ?

Zile de martie,iarasi,pe nepregatite si parca prea repede. Nu stiu ce ar trebui sa fac,daca ar trebui sa fie mai mult sau mai putin,daca sunt pe drumul cel bun sau nu,daca voi iesi invingator..
Oare am pierdut ceva pe drum? Poate putina incredere,poate putina perseverenta? Poate bucati din persoana care obisnuiam sa fiu?
Mi-am pierdut si mintile in cautare ce-mi pare zadarnica. Nu stiu daca fac ce trebuie. Nici nu stiu daca este ceea ce imi doresc si ma inspaimanta viitorul. Atat de necreionat,atat de neclar,iluzoriu chiar.

2 thoughts on “Oare am pierdut ceva ?

Leave a Reply

