Căpşuni

Imagine

Nu am mai scris de atâta timp.. 

Nu am mai scris de atâta timp încât parcă toate s-au adunat în mintea mea,s-au împletit,s-au încolătăcit şi e prea mult.Obişnuiesc  fac ceea ce îmi place,dar în ultimul timp parcănu mai am aer,nu mai am timp şi nu mai am cuvinte cu care  creionez. 

Dacă ar fi  fac o mică retrospectivă,pot  spun cu uşurinţă  am mai pierdut câteva persoane,altele s-au îndepărtat,văzânduşi de vieţile lor,însă nimeni nu s-a apropiat. Nu mai mult, deloc. Şi nu înţeleg dacă e o problema sau aşa este  fie.  rămână amintiri şi clipe,nu persoane.  rămânem cu chipul cuiva,cu obiceiurile cuiva,  le reîntâlnim mai apoişi  ne dăm seama  e o iluzie şi  nu mai există nimic din ce am crezut  am avut, oamenii se schimbă prea repede pentru inima noastră.Mi-am pierdut rândurile.. 

Leave a Reply

