Image
5

Nu mă învăţa tu

Nu ma invata

De ce ai vrut să mă înveţi ceva nou,iubirea? Nu ai înţeles tu oare că mie îmi e bine fără? Nu,nu am nevoie să ,,mă completezi”,să îmi ,,încălzeşti” inima,să-mi ,,fii aproape”. Am o doză uriaşă de ataraxie şi îmi este prea bine aşa,în lumea mea.
Crezi că poţi să intri în viaţa mea,să mă vrăjeşti şi să faci cum îţi pofteşte inima? Nu suntem compatibili,nu suntem nici pe aceeaşi undă,suntem din lumi paralele şi nu o să-mi schimb locul. Mereu ,,iubirea învinge totul!”,dar la noi,dragule,nu poate să învingă nimic pentru că nu este iubire. Eu nu te iubesc. ŢI-am zis de la început că nu vreau iubire,nu vreau să aberezi cerându-mi atentie,am vrut doar să împărţim momentele în doi,să ne facem amintiri,să ne maturizăm,să ne pregătim de viaţă separat,dar la un anume comun. Este atât de greu să accepţi? Este atât de greu să înţelegi că nu este nevoie de cuvinte mari,nu este nevoie de timp mult,avem nevoie să ne hrănim sufletele cu sentimente,cu idei,cu dezbateri,cu contraziceri,cu planuri.
Ştiu că ai crezut că o să reuşeşti. Toţi cred asta,că o să intre în viaţă cuiva şi o să îşi lase amprenta. Cum poţi tu să mă modelezi pe mine când tu nu eşti modelat? Dintre noi,spune-mi tu,cine pe cine modelează?
Ai avut mult curaj să speri.Este bine să ai aspiraţii înalte,însă nu trebuie să ai aspiraţii imposibile,căzând principiul ,,nimic nu e imposibil”. Eu ţi-am vrut energia,eu ţi-am vrut căldura şi nimic mai mult. Nu o da pe sentimentalisme,pe dulcegării şi pe reproşuri. Nu o să dau explicaţii,nu o să îţi răspund la întrebări şi nu o mă prefac interesată de ceea ce îmi spui.
Nu te urăsc. Urăsc faptul că m-ai subestimat şi ai clădit ceva pe minciuni. Urăsc că ai încercat să te ascunzi după vorbe false. Urăsc că ai crezut că te iubesc.
Iubitule,acum,trebuie să plec. Trebuie să mă îndepărtez de ţine,căci sunt deja în sângele tău,că un drog. Mă vei caută o perioada,apoi vei reînvaţa să trăieşti fără mine. Vei redescoperi cum să păşeşti singur,cum să nu aibă cine să te îmbrăţişeze,vei depăna amintiri despre cum stăteam plictisită şi îţi ascultăm poveştile.Da,ma cam plictiseai. Vei învaţă,cu timpul,că unele persoane nu caută iubirea,ele însăşi fiind prea diferite pentru banala poveste cu happy-end,vei învaţă că uneori trebuie doar să profiţi de tot ce ţi se oferă,că trebuie să lupţi,dar înainte de toate,să iubeşti raţional. SĂ IUBEŞTI RAŢIONAL,asta este cheia.
Ştiu,o să mă contrazici spunându-mi că iubirea şi raţiunea nu au ce caută în aceeaşi frază. Crezi tu? În lumea mea se poate. Totul se învârte în jurul meu,totul se face aşa cum îmi doresc. ŞI da,te-am vrut pe ţine,aşa cum aş fi putut să aleg pe oricare altul,te-am ales pe tine pentru că aveai nevoie de mine. Te-am ales pe tine pentru a-mi demonstra,încă odată,cât de puternică sunt,cât de insensibilă sunt şi cât de mult te pot ajuta.
Acum am orgoliul plin,nu mai am nevoie de tine prea mult. Acum am o doză mult prea mare de ego,aşa că voi pleca prima,fără să te mai caut cu privirea în spate.

5 thoughts on “Nu mă învăţa tu

Leave a Reply

