Image
0

Murdar de vise

Murdar de vise

Mi-am murdărit,la început,mintea de vise.Apoi,nefiind mulţumită,am continuat prin a-mi murdari şi inima. Şi apoi,am murdărit totul:fiecare gând,fiecare dorinţă,fiecare aspiraţie. Când am ajuns prea ,,murdară”,am încercat să dau mai departe. Să îi fac şi pe alţii să se murdărească de vise fără teamă de a eşua. A fost o mişcare greşită,căci acum mă gândesc dacă şi ei sunt la fel de dezamăgiţi ca şi mine. Pentru că,după ce ajungi la un nivel prea mare de visare şi îţi dai seama că nici măcar jumătate nu merge aşa cum îţi doreai,nu ai cum să mai zâmbeşti cum o făceai,nu mai ai nici cum să crezi aşa cum o făceai. Te trezeşti.Pur şi simplu,te trezeşti şi îţi dai seama că eşti doar murdar. De vise,dar vise moarte. Şi moartea nu va fi niciodată plăcută(sau nu ar trebui).. Şi cu ce să te cureţi ?Cu ce să dai uitării tot ce ai adunat? Cum poţi să speli toate nopţile ?
Vezi,deaia este mai bine ca unele lucruri să le păstrezi pentru tine. Pentru că e mai uşor când doar tu eşti cel dezamăgit. Pentru că e mai uşor doar tu să fii mort de vise,să fii fără speranţă îndeajuns. Era un moment în care credeam că fiecare dorinţa pe care mi-o pun când cade o stea se împlineşte. Sau se împlinea,nu mai ştiu. Dar acum,din teamă de a nu eşua,nici nu mai reuşesc să văd stelele.Îmi este teamă să nu cadă vreo una,pentru a nu fi nevoită să mă amăgesc,iar.
Da,sunt atât de murdar! Încă păstrez,împotriva voinţei mele,urmele naivităţii mele. Inima mea s-a obişnuit aşa şi nu vrea să meargă pe alt drum. Să fie şi ea în lumea mea,să vadă că nu tot ce ne dorim se împlineşte,că degeaba lupţi pentru ceva dacă nu este să fie al tău. Sunt sentimente,trăiri după care suspinăm.Sunt amintiri care ne fac să oftăm pentru că am tot sperat că au fost duse de timp. Sunt nevoi pe care nu le putem nega,şi eu am atât de multe!

Leave a Reply

