Image
2

Grenada

Grenada

Mă simt secat. Cerşim prea des un sărut şi zmulgem o îmbrăţişare de care avem nevoie pentru a ne dărâma la pământ. Suntem purtaţi de vânt oriunde,dar niciodată acolo unde trebuie,suntem frunzăriţi de furtuni şi ne plouă,ne tună,ne fulgeră. Cu toate astea,încă nu am murit,deşi suflet nu mai avem.Suntem umbre mişcătoare. Umbre care se târăsc de colo-colo. Umbre fără formă,fără conţinut,fără sens. Goi. Mai goi decât am fi dacă am fi dezbrăcaţi. Nici nu ştiu cum să aleg cuvintele că să mă exprim.Parcă totul este prea rapid,prea traumatizant.
Mi-am pierdut liniştea.
Astăzi nu mă pot dezlipi de melodia aceasta :
http://www.youtube.com/watch?v=SR6iYWJxHqs&feature=kp

2 thoughts on “Grenada

Leave a Reply

