Mi-au spus ca pot..

 

 

Mi-au spus ca pot sa fiu orice. Inca lucrez la asta. Am un plan,dar uneori imi pare ca nu am nimic si ca nici timp nu mai am. Inca incerc sa invat despre adevaratele valori. Inca incerc sa reusesc. E prea devreme ca sa spun altceva. E prea tarziu sa ma razgandesc. Este prezent. Este prezentul meu si este ceea ce vreau.Stiu ca oricum ar fi,va fi ceea ce vreau si voi fi multumita cu asta. Voi fi linistita si implinita.

Dar pana atunci,am de invatat. Sa invat sa fiu orice. Sa fiu cine trebuie. 10513323_708760729159093_7157964927843387901_n

Leave a Reply

