Amprenta

large

 

Ma gandeam cum sa iti explic asta. Nu vreau sa fiu in viata ta pentru totdeauna,vreau doar sa nu ma uiti. Sa inveti ceva de la mine,sa traiesti ceva pentru prima data cu mine,sa suferi prima data ori nu stiu,ceva de genul. Pentru ca m-as plictisi sa fiu acolo atat de mult timp,insa as fi fericita sa stiu ca sunt acolo,si acolo,si acolo. Sa stiu ca s-a meritat.

Si cand vine vorba de iubire,nu ma gandesc la o persoana. Ma gandesc doar la ce am simtit,la ce am visat,la ce mi-am dorit. Nu pot sa dau vina pe cineva pentru nemultumirea mea.Asta e,am pretentii. Este bine sa le ai,nu sa accepti orice doar din teama ca nu vei gasi ceea ce iti doresti cu adevarat. 

Leave a Reply

