Găseşte-mă..

 

 

large (1)  

Ştii te aştept mereu. Şi cu greu am reuşit nu îmi pierd speranţa vei găsi.. Dar te rog,nu întârzia prea mult,nu vreau mi se ofilească sufletul în absenţa ta.Caută,află,cunoaşte,îndrăgosteşte,iubeşte. Condu-,mereu spre drumuri bune,mereu împreună. Încă nu te ştiu,încă nu ştii,dar încă mai cred în tine,iubite. Vino şisalvează,salvează de mine,nu lasă mi mai fac asta prea mult. Paşii oamenilor sunt de cele mai multe ori cicatrici,vino şi panseazămi amintirile. Coloreazămi gândul de dimineaţă. Am nevoie de aripi mai pot zbor,nu mai vreau târăsc. Ştii? Pe jos e noroi,şi umed,şi murdar. Îmi murdăresc hainele,îmi murdăresc mâinile şi faţa.

Am nevoie de tine.Găseşte şi învaţă.Te voi învaţă ce trebuie ştii şi tu. Găseşte,nu uită,nu-mi lăsa inima în întuneric ori la mine. La mine îi este mai rău decâtoriunde. Adu-mi zâmbetul pe care obişnuiam -l numesc ,,cel din colţul gurii”,adu-mi-l pe toată faţă. Adu-mi căldură şi protecţie,înţelegere şi completare.

Completează. Nu sunt incomplet fără tine.Sunt doar nefericit. Găseşte..

Leave a Reply

