Somn profund

large (1)

M-am tot gandit la cat de incurcati suntem noi,oamenii,atunci cand vine  vorba de iubire. Cand spunem ca iubim pe cineva,spunem ca facem totul ca sa ii demonstram ori il lasam liber,ca sa aleaga. Pai nu se bat cap in cap acestea doua ? Cum poti sa te numesti indragostit cand tu nu te framanti odata cu persoana care-ti  face inima sa bata? Cum poti sa te numesti indragostit cand tu nu te gandesti daca a dormit suficient ori daca se simte bine?

Eu nu am stiut niciodata sa lupt pentru dragoste. Nu stiu daca nu am reusit pentru ca nu a fost dragoste,ori nu am reusit pentru ca nu am stiut cum. Mereu cand am ajuns in acel impas,nu am stiut daca trebuie sa ma straduiesc sa imi arat iubirea,cum nu am stiut nici daca sa ma retrag,sa-mi las persoana iubita libera,sa vad daca are sau nu cu adevarat nevoie de iubirea mea.

Nu stiu voi,dar eu tot nu am reusit sa inteleg. Fara iubire ma simt mai libera,mai linistita si mai puternica. Dar fara iubire ma simt trista si rece.

Nu stiu voi,dar eu vreau o pauza lunga..

One thought on “Somn profund

Leave a Reply

