Indragostita

large (2)

Nu stiu daca este posibil sa te indragostesti in felul acesta nebunesc. Sa te trezesti cu o pofta nebuna de a simti cuvintele,de a le trai,de a face dragoste cu ele. Sa te indragostesti de un eu liric,sa te indragostesti de toate ideile lui si de toate sentimentele pe care te face sa le simti. Ei bine,poate asta este iubire. SI poate am gasit iubirea. Nu imi tine de cald,nu ma imbratiseaza,nici nu ma saruta,dar ma face atat de fericita! Oh,si de ai intelege tu cat de mult inseamna pentru mine.. de ai intelege tu cum simt ca ma regasesc,ca ma completez,ca toamna are o aura devastatoare asupra mea.

Te iubesc cu totul,nu pot sa mai privesc fara tine. Te iubesc cum un nebun isi iubeste propria aiureala. Nu sunt departe de el,caci poate fi o aiureala. Una necesara,indispensabila vietii mele.  Nu pot sa cred ca am ajuns sa ma indragostesc asa.. de poezie .

Ai să mă iubeşti

Ai să mă iubeşti
Aşa cum n-ai iubit niciodată
Cu respiraţia tăiată
Căutându-mă şi pe acolo
Pe unde nu sunt
În gând şi în aer,
Va fi un zbor lung
Cu şi fără aripi,
Cu ochii închişi
Cu ochii deschişi
Până la pierderea orizontului,
Ai să mă iubeşti
Fără mărginire,
Dar cu atâta tandreţe
Până la topirea oaselor.
Ai să mă iubeşti
Aşa cum n-ai iubit niciodată.

Marius Tuca

Leave a Reply

