Numai una

1653914_360673940776032_5354157271823382617_n

Dragul meu,avem multe in comun. Sau macar obisnuiam sa avem. Acum de ce sa aruncam totul ? De ce nu vrei tu sa pastram amintirile frumoase? De ce sa nu recunoastem ca am avut ceva frumos impreuna,ca am invatat impreuna care ne sunt prioritatile ? Ca nu am fost eu una din prioritatile tale,este alt subiect despre care nu mai are rost sa vorbim.

Nu vreau sa ramanem asa,ca doi oameni care se urasc. Eu nu as putea sa te urasc,mi-ai fost drag si nu indiferent. Nu as putea sa iti fac rau urandu-te,nici nu vreau. Imi place sa cred ca suntem,inainte de toate,oameni,persoane rationale,doi fosti ce nu au de impartit o casa,2 copii si o masina. Avem doar momente. Eu mi le-am luat pe ale mele,tu pe ale tale. Este cinstita imparteala. Este ciudat sa facem asta o perioada,dar totul trece,stim prea bine . Nimic nu e pentru totdeauna,nici ceea ce pare a fi la un moment dat.Absolut nimic. Poate si cuvintele mele se vor sterge in timp,poate si numele nostru se va pierde in timp,dar inimile nu vor pieri.

As vrea sa te rog sa nu ma vezi asa. Nu sunt nici dracul,nici dusmanul tau. Nu sunt nici inamic,nici pericol. Lasa-ma in lumea mea,lume in care nu ai vrut sa te acomodezi,lasa-ma pe mine in singuratatea-mi si nu imi mai cere explicatii. Lucrurile care trebuiesc sa mearga,vor merge. Cele care se opresc..asa a fost sa fie. Poate nu am fost compatibili,poate nu am fost disponibili ori poate nu am fost noi,unul pentru altul,dar tot am format un amandoi .

Intr-un film spunea: ,,tot ce puteam face era sa-i ofer  dragostea si respectul..si sa vad cum se va termina povestea..

Eu am vazut cum s-a terminat. Nu vreau sa ma urasti,sa ma privesti asa. Nu ma cunosti asa cum crezi ca o faci,nu ma judeca..

Leave a Reply

