Jurnal

10731055_689051457857746_1251110729076874029_n

Haide sa vorbim,sa ne spunem cuvintele nerostite.

Haide sa ne impartim memoriile.

Lasa-mi mie partea buna,lasa-mi filmul.

Nu stiu daca ar fi multe de spus sau nu,dar nu a fost asa cum ar fi trebuit,nici macar acum nu este,nici peste un timp nu o sa fie.Pentru ca tu,eu,amandoi,ne lasam pierduti in timp,ne lasam distantati de aer. Prea mult aer intre noi,prea mult nescunoscut,imi este straniu sa te stiu un strain! Imi este straniu sa ma detasez de tot ce insemni pentru mine,ti-am zis ca sunt sincera. Tot ce ti-am dat,era tot ce aveam. Nu a fost mult,dar a fost tot-ul meu. Ca nu a fost suficient,imi pare rau. Ca a fost prea mult,sa iti para tie rau.

Oare s-a facut intre noi prea tarziu?

Leave a Reply

