Tu,fiinta duala

large (3)

Nu ai vrut sa fii a mea. Ti-am cerut sa-mi fii regina,sa iti slujesc pana la sfarsitul zilelor si dincolo de ele. M-ai refuzat brusc,cu privirea rece si neafectata. M-am chinuit sa gasesc o urma de simtire in tine. M-am chinuit sa te incalzesc;mainile tale imi inghetau buzele. Am luptat cu demonii tai,am trecut peste zidurile arse. Am regretat ca nu am urlat dupa tine,nu am urlat sa iti spun cat te iubesc si cat insemni tu pentru mine. Nu ti-am spus ca esti tot ce am. Pentru ca tu esti tot ce voi avea,mereu.

Nu ai vrut sa fii a mea. Ti-am implorat iubire. Ti-am promis stelele,ti-am adus bucati din ele,ti le-am pus la picioare. Le-ai calcat,ai spus ca nu conteaza. Ca tu nu ai nevoie de ele. Ca tu nu ai nevoie de iubire,ca tu nu ai nevoie de mine. Dar eu?! Eu cum sa traiesc fara tine?

Cine esti tu,vrajitoare? Cine te-a facut sa suferi? Cine ti-a innegrit sufletul? Carbonizat,exact ca un lemn inainte sa se faca scrum. Asa iti este inima. Am vazut-o,pe ascuns,intr-o noapte friguroasa. Ai vrut sa imi arati ca nu simti nimic,ca nu te infioara sarutul meu. Ti-am vazut intrebarile din privire. Ti-am citit groaza,spaima. Ai plecat trantind usa. Mi-ai smuls sufletul.

Cine esti tu,copila? Nu am reusit sa te vindec.Am luptat pentru tine,ti-am cautat tratament,ti-am ingrijit ranile. Totul ca sa fii tu bine. Dar nu a fost suficient. Nu poti sa invii un mort. Tu iti porti moartea atat de mandra.. Stiu cum esti. Stiu cine esti. Deaia nu te pot lasa,deaia nu pot sa nu te iubesc. Pentru ca te stiu.

Oricat de departe ma alungi,o sa fiu cu tine,tu-mi esti regina. Inima mea iti slujeste tie etern. Oriunde te vei ascunde,te voi gasi,copila. Si in ceasul mortii,o sa opresc cavoul o clipa ca sa-ti mangai chipul trist. Vesnic trist,iubita mea. Vreau sa fiu salvarea ta,trebuie sa fiu.

One thought on “Tu,fiinta duala

Leave a Reply

