Mana rece

large (1)

Iarta-ma,iubire,am incetat sa iti mai scriu. Iarta-ma,inima,nu pot sa fac asa cum imi spui tu.

Astazi s-a intamplat ceva,ciudat,straniu. M-am gandit atat de mult la tine si la chestiile inutile pe care le fac,incat mi-am dat seama de penibilul in care ma aflu. Am incetat asadar sa mai cred in tine. Aveam sperante,aveam iluzii,vise si cuvinte,toate pentru tine dar acum nu mai am nimic. Resentimente,indiferenta,neacceptare. Nu te mai pot gandi,nu te mai pot visa,nu te mai pot pastra in scrierile mele. Sunt prea melodramatica si urasc asta. Incep sa-mi urasc fiecare particica in care te gasesc,caci nu inteleg de ce te-am imprimat. De ce am lasat sa-mi fii templu,de ce am acceptat sa ma inchin tie,sa vad doar religia ta. Esti mai mult decat poate sa fie ceva sau cineva. Esti ca un Dumnezeu al mintii si al inimii mele,care ma domina si ma arunca la zid de cate ori are ocazia. Fara mila,cu imprudenta,ma trantesti in perete,ma trantesti in sticla,ma faci sa sangerez,sa urlu de durere,sa-mi desenez mana-n mocirla,sa-mi astup gura doar ca sa nu te strig. AM NEVOIE DE TINE! Deaia imi astup gura,pentru ca aiurez.

Am nevoie de un ospiciu. In care sa ma tratez sau in care sa-mi traiesc nebunia intr-o oarecare liniste. Am nevoie si de o camera goala,pe care sa o umplu cu tine. Nu ca mi-ar ajunge locul. Nici in infinitate nu m-as descurca,caci tu esti totul. Este atat de apasatoare povestea. Sfasietoare si mortala.

Tu-mi esti moarte.

Leave a Reply

