Nebuna

10805715_1411927448916588_7194050690694918160_n

Uneori ii compatimesc pe cei care se afla prin preajma mea. Eu,sincer vorbind,daca ar trebui sa ma cunosc,as lua-o efectiv la fuga. Pentru binele meu din viitor,as fi precauta si mi-as baga picioarele in respect,mi-as spune verde in fata : ,,tu nu meriti pe nimeni”,si as fugi cat mai departe.

Sa vorbim despre mine,cea pe care ar fi sa o cunosc, ca despre o anume Nebuna.

Asa,daca ar fi sa o cunosc pe Nebuna,probabil i-as da 2 palme.As incerca sa ii scot aroganta si superficialitatea aparenta,pe care o flutura mandra in fata oricui. SI crede-ma,eu ma cunosc cel mai bine,tot ce spun e adevarat. As avea grija sa ma joc cu ea,sa o tin la distanta necesara cat sa nu ma soarba de energie,la apropierea necesara cat sa ii arat ca nu poate sa ma domine. E invatata. Sa fie mereu cum vrea ea,sa castige,sa aiba dreptate,sa nu fie contrazisa,sa nu isi ceara iertare. Uneori ma simt atat de prost ca ma identific cu Nebuna.Iti dai seama in ce razboi suntem,daca eu stau acum si scriu despre jumatate din mine? M-as strange de gat cu o mana,in incercarea de a o scoate pe ea din mine. Pe Nebuna vicleana si rece. Din cauza ei nu mai reusesc sa ma apropii de nimeni. Nu mai sunt disponibila-ori-ma face ea sa nu mai fiu. Ma simt obosita in urma luptei cu ea,incat nu mai am vlaga,zambet pentru cel de aproape. Il las sa plece,sa fie dezamagit,sa creada ca nu il consider suficient de bun poate. Si e numai vina ei pentru asta. Pentru toata nefericirea mea. SI nu pot sa o inteleg de de,desi are sufletul sifonat,nu vrea sa recunoasca. Pana si in fata mea se ascunde. ,,Esti o fraiera,uite-te la mine ce bine ma simt!” . Iar eu nu am nimic de facut. Incerc sa o cred,sa ii fac jocul. Dar inima mea,inima mea calda,simte ca nu mai are Soare,sau macar un chibrit de la care sa se incarce. Nebuna mi-a sters amintirile,persoanele pe care le mai pastram prin colturile sufletului,mi-a sters tot ce a considerat ca nu e necesar. Nu stiu cum,dar,intr-un fel,o inteleg.Ea a vazut ce slaba sunt eu,ce vulnerabila.Incearca,in indiferenta ei,sa ma protejeze. Stie ca daca ma scapa de sub control,o iau razna,si o trag si pe ea dupa mine.

Nebuna din mine parca nu e atat de nebuna. Poate e doar neinteleasa. Ma sufoca. Aerul este coplesitor,fumul nu mai iese,nici macar nu mai miroase asa cum o facea. Simt un plumb ce-mi imbraca frumos inima. Cu coroane,cu porti inalte,cu lacate. Iar eu nici macar nu stiu unde e cheia.

Nu stiu ce sa fac. Cum vom reusi sa traim impreuna?

Leave a Reply

