Ţărmuri murmurînd

large (4)

Venise iarna iar bărcile îngheţaseră la ţărm. Le vedeam chinuindu-se,le vedeam luptând. Nu puteam să le las fără de izbândă. A trebuit să mă hotărăsc : să le las aici,cu riscul de a se pierde în timp,ori să le împing în larg,cu şansă de a le regăsi,cândva,cumva. Aşa că,inima-mi tremurând,pulsul parcă ţipa,le-am împins încetişor. Am avut grijă să folosesc mănuşi,ca să nu-mi păstreze amprenta. Le-am pus într-o cutie tot ce am considerat că vor avea nevoie în drumul lor neaflat de mine. Mă rugam în gând să nu plece,să le înghită ţărmul nostru comun,să rămână cumva.

Dar nu au rămas. Apoi le-am privit cum se îndepărtau. Pe mal mi-au rămas doar amintiri şi forme. Şi cu ochii închişi aş putea să-ţi spun unde era fiecare barcă. Şi trezită,buimacă,din somn,aş putea să ţi le număr. Nu puteam să le ţin mereu aici. Nu puteam să am grijă de ele aşa cum meritau,niciodată nu am făcut-o. Între timp, lucrez la un ocean. Îl sap,ca mai târziu,să le chem pe toate înapoi,la mine, acasă. 

Mai este doar ceaţă...

large (1)

large (5)

large (3)

2 thoughts on “Ţărmuri murmurînd

Leave a Reply

