Risipitor de iubire

large

De m-ai păstra într-o cutie,cu tot cu ce am trăit amândoi..Cum totul la început era Paradis; valurile ne cântau,nisipul ne era pat, razele lunii ne erau lumină. Totul rezona lasentimentele noastre. Mai ştii,iubire? Dar apoi au început scadă gradele. Devenea mai frig,mai ploios. Ale valurilor versuri le-am înţeles prea târziu. Erau versuri de singurătate.

Nu gândeam marea nu e aşa de fericită,cum eram noi. Până când totul a îngheţat. Valurile parcă ţipau de sub stratul gros de murire,parcă loveau sfâşietor placanedreptăţii,căutau o gură de aer,o posibilitate de întoarcere în trecut. Te-am căutat,am vrut le ajutăm. Te-am căutat din prea multe pretexte.

Risipitor de iubire,

Las rest doar

Dor.

Leave a Reply

