,,De singuratate nu se spune nimic”

10897944_802354479812925_249198727991972116_n

Ce rău am ajuns! Am uitat vorbim prin gesturi,am uitat ne privim ochi în ochi, fim atenţi la limbajul trupului,la zâmbetele furate,la mâinile timide. Am înlocuit viaţa adevărată cu cea virtuală. Mai suntem oameni ? Mai avem puterea de altădată? Îmi pare rău când văd două persoane,la aceeaşi masă,cu telefonul în mâna. Îmi pare rău când văd oameni ce se cunosc,în autobuz,dar nu vorbesc între ei,vorbesc pe telefon.

Îmi pare rău,ce rău am ajuns! Printre mii de oameni,suntem singuri. Unde-i soarele ? Unde-s stelele? Unde-i viaţa?

,,Zâmbetul meu se pierde complet şi moare. ”

,,De singurate nu se spune nimic.”

7 thoughts on “,,De singuratate nu se spune nimic”

  1. Într-adevar, e trist ce a ajuns lumea. Cândva eram stăpânii tehnologiei, dar încet încet, tehnologia începe să ne stăpânească. Dar, sunt şi oameni care rezistă în faţa acestui “progres”, deci nu e totul pierdut…nu încă

Leave a Reply

