Te-am gasit,darling,te-am gasit acum si aici

large (8)

Oricat incercam sa le tinem vii,unele lucruri se pierd in negura trecutului. Sentimente,poze sau amintiri,toate,mai devreme sau mai tarziu,nu vor mai fi ce au fost. De ce? Pentru ca suntem oameni si asta spune tot.

Pentru ca suntem schimbatori,pentru ca evoluam,pentru ca avem alte perceptii,pentru ca invatam ori pentru ca iubim. Totul are repercursiuni asupra noastra,darling.

Si tu,darling,nu mai esti acelasi. Niciunul dintre noi. Am incetat sa ne mai ranim singuri incercand sa aducem inapoi ceva de care nu avem nevoie. Ti-am mai spus,tu nu aveai nevoie de iubirea mea. Ai fost incapatanat iar acum..  Acum ar fi prea greu sa incerc sa mai descriu ceva. Nu as putea,nici nu as mai sti cum sa o fac.

Dar eu,darling,mi-am schimbat ideile. Da,m-ai invatat multe. Da,m-ai ajutat sa cresc. Dar ai uitat sa ma inveti sa fiu a ta. Ai uitat sa ma faci sa-ti port amprenta pe inima,asa cum obisnuiam sa o fac. Mai stii ? Treceau ore cand noi credeam ca sunt secunde. Un ecou mai suna. Vocea ta e tacuta. Am pierdut-o. Nu mai reusesc sa mi-o amintesc.

Iarta-ma,iarta-ma,darling,dar nu putem sa amanetam aurul stelelor pentru un inceput. Nu putem sa amanetam eternitatea pentru cateva clipe de regasire. Nici daca am fi intr-o incapere,singuri,nu ne-am putea regasi. Intre noi sunt lumi diferite,prapastii si trecut. Acel trecut pe care l-am amanetat pentru prezent.

Inca ii platim pretul,darling,my darling. Inca nu te-am gasit. 

large (3)

large (5)

Leave a Reply

