Lasa-ma in voia mea

large (1)

Caut de zor printre lucruri. Caut ceva anume si nu gasesc,nu imi amintesc unde l-am pus ori daca se afla aici . Caut infinitul intr-un sertat;lipseste. L-am pierdut? Poate e in birou,trebuie sa fie acolo. Cum ar putea sa dispara asa ?

Ploua. Apa-mi loveste fereastra zgomotos. Nu am chef de ea. Sa ma lase in pace. Am nevoie de noapte,noaptea e drogul meu. Am nevoie de noapte si de timp. Pentru tot ce am de facut, caut infinitul.

Am gasit o harpa.Este prafuita si nu imi apartine,probabil a uitat-o cineva in  noapte. Nu conteaza,este buna,este ceva de care aveam nevoie. Transforma tipetele in note,transforma frustrarile in sunet.  TU ,lasa-mi linistea. Te rog, nu vreau sa te ascult nici acum,nici maine,probabil nici mai tarziu.

Este atat de sec. Eu profund dezinteresata iar ei profund incapatanati. Incapatanati sa ma sece de orice gand pozitiv,de orice putere de visare. Imi dau seama ca am pierdut ceva. In lupta mea cu viata,am pierdut unele momente. Am sarit peste etape;am incercat sa sar peste etape si am patit-o precum Enigel.

Totusi,sa verific iar sertarul. Poate l-a pus o raza inapoi. Infinitul meu. Dar nu, gasesc doar o pana arsa. Nu se poate, mana mea nu are urme. E oare posibil sa nu fie atat de vizibil ? E oare posibil sa fim atat de ignoranti ori superficiali?  Am multe foi albe. Ma musca de suflet si ma calca-n picioare. Nu ma pot impotrivi, primesc ceea ce merit.

Nu sunt cum am crezut. Nu am idee cum sunt. Mai bine las harpa sa cante.. 

large

Leave a Reply

