Umerii lui inca imi poarta semnul

10392337_891702047528395_4463936316166470516_n

Era o zi de iarna. M-am uitat pe geam si am spus ca ar fi o zi buna pentru o plimbare scurta,pana la lac. Asa ca mi-am pus paltonul si am plecat. Ningea. Treceam printre oameni care se amestecau in peisaj. Nu as putea sa spun daca erau veseli,tristi,grabiti ori nerabdatori. Nu iti pot spune nimic despre ei.

Dar,prin multime,cineva isi facea loc. Mergea apasat si drept. Si atunci am stiut. I-am vazut parul care statea pe genunchii mei,asteptand sa fie dezmierdat. Si urechile,in care vedeam acele note muzicale sublime. Ochii lui erau o oglinda pusa in fata mea. Puteam sa vad tot ce am cladit,puteam sa vad inauntru sufletului sau. Buzele erau moi,parca pregatite pentru a fi sarutate. Erau aceleasi buze care stiu sa rosteasca cele mai linistitoare soapte. Avea barba aranjata,cum obisnuia. I-am vazut umerii pe care obisnuia sa-mi poarte trairile,inca mai aveau cicatrici.Nu stiu cum era imbracat,stiu ca avea mainile in buzunar. Timp de un fulg,si-a scos o mana pentru a-si aranja parul. Aceleasi maini cu care imi imbratisa intregul regat,aceleasi maini cu care-mi cuprindea marea,cu care ma tinea pe munti si cu care-mi mangaia inima,din spatele sanului stang. Era acelasi barbat puternic si hotarat,sensibil si dulce. Era acelasi din ziua in care a facut zidurile sa se darame cu vocea lui groasa,acelasi din ziua in care a ingrijit puiul de caprioara.

Era el.

Nu am putut sa ii vad si inima. Nu stiu pe unde umbla ratacitoare,nu stiu daca se mai plimba pe aleea din fata casei noastre,nu am mai fost demult acolo.

s560x316_SUITS20121031Z248

Leave a Reply

