Aurul pentru o clipa de eternitate sau clipa fericirii pentru nemurire ?

large (1)

Uneori ma gandesc ce animal as fi. Astazi m-am gandit ce planta as fi.

Probabil un fir mic de iarba,crescut printre bucatile grele si sufocante de trotuar,calcat de talpile grabite ale oamenilor,prea nepasatori pentru a ma observa. Si,in fiecare zi,as incerca sa reinvii,sa ma ridic de sub greutatea ego-urilor altora,as incerca sa o iau de la capat. Dar apoi vin alti oameni,si alti oameni,si alti oameni,pana cand renunt,fara vlaga,sa mai incerc.

Noaptea ce-mi e mai linistita. Acum astept noaptea sa-mi trag sufletul . A plecat mai devreme pana la magazinul de pe colt si nu s-a intors. Poate m-a lasat amanet unor mancatori de energie. Eh,nu ar avea vreun profit,caci si-ar primi reclamatii. Astept noaptea. Macar atunci sa iau o gura de aer fara a fi calcat. Atunci am timp sa privesc in jur,sa vad unde as putea sa ma ascund a doua zi,cand,dis-de-dimineata,ei vor veni iar. Nu gasesc niciodata un adapost stabil si sigur. Oricat de mic sunt, nu exista un loc al meu care sa-mi fie acasa. Ce trist !

Alteori ma gandesc ca as fi o pasare singuratica,ratacita printre crengile copacului din josul strazii. Incerc de mult timp sa-mi construiesc un cuibusor care sa ma apere de ploaie,vant si ninsoare. Dar nu sunt indemanatic,ce fac intr-o zi,se strica intr-o ora. Este frustrant sa incerci la nesfarsit.

Lasa-ma,tu Soare,lasa-ma,tu Dimineata,mai mult timp. Iti vand pana mea de aur pentru o clipa de eternitate. Inchide-ma acolo si uita-ma. As avea timp sa-mi plang durerile.

1939599_1778851985673437_1517863922167395478_n

Leave a Reply

