Uneori există doar acum sau niciodată

large (2)

Vina mea? Ca am pierdut prea mult timp cautandu-ma in locuri in care nu aveam ce cauta. Am incercat sa bat la usi peste care sunetul degetelor mele lovite nici macar nu trece ori am incercat sa sting lumini care trebuiau sa arda. Pur si simplu,trebuiau sa fie vii. M-am chinuit sa ma construiesc ,sa ma completez,sa ma implinesc. Iar cu fiecare zi,ma simt tot mai rau. Ceva se rupe,ceva se scurge. Ca un ghem de ata care se tot rasuceste,se miscoreaza si,in urma lui,lasa doar un fir . Unul subtire,negru si incolatacit.

Regretul meu? Ca inca nu am inteles. Nu stiu de ce nu pot sa fac asta,nu stiu ce parte din mine se incapataneaza in felul acesta! Am incercat. Am crezut. Am fost convinsa. Dar mi-am revenit. Sunt iar cu picioarele pe pamant;nu exista!  Am alergat dupa cai verzi pe pereti in timp ce calul meu frumos potcovit ma astepta la colt. Alergam dupa cai frumosi si veseli iar calul meu privea trist si indurerat greseala mea. Acum m-a iertat. Mergem impreuna. M-a pus sa-i promit ca nu il mai parasesc,ca nu o sa mai fiu prostut,incat sa alerg dupa altceva cand am totul aici.

Mergem impreuna, pentru ca ne e mai bine. Ne-am pus iluziile intr-un sac pe care l-am aruncat in foc. A iesit fum negru,la fel ca noi. Apoi ne-am spalat mainile si am plecat. Ne indepartam si ne propunem sa nu ne mai intoarcem. Sunt doar eu si calul meu negru, la drum.

Si el a fost odata ca mine. A alergat dupa oameni frumosi cu zambet larg,dar si-a dat seama ca a gasit doar suflete stalcite si patate. A incercat sa le repare,sa le ajute si a sfarsit gasindu-ma pe mine. Insa era deja matur. Stia ca nu trebuie sa aiba grija de mine,ci trebuie sa ma rupa din peisaj. Plecam. Drum bun!

Merg spre apus.Iertare.

large (5)

Leave a Reply

