Draga,eu plec departe de mine

large (1)

Sunt clipe in care nu ai nevoie de cuvinte,pentru ca lucrurile sunt intelese deja. Sunt clipe in care nu vrei sa te trezesti,pentru ca stii ca nu ai nimic din tot ce ai visat. Si mai sunt clipe in care ratacesti printre ganduri,incercand sa te gasesti,incercand sa te agati. Tu,lasa-ma sa sper. Tu, de ce imi spinteci sufletul ?

Somn profund,nelinistit si tulburator, mult prea mult ca sa pot suporta. Nimeni nu-mi poate stinge dorinta.Am scris durerea initial,dar am sters,caci dorinta e mai mare decat insasi durerea,dorinta-mi e durere. Nu stiu de ce mai pierd vremea. Nu stiu de ce nu pot sa fac ceea ce mi-am propus ori de ce mi-am mai propus ceva daca stiam de la inceput ca nu o sa-mi implinesc. Te rog sa ma ignori, tu. Te rog sa nu imi spui nimic. Stiu ca am spus multe,ca am promis,ca am trezit sperante. Iarta-ma, pregateste-te sa ma retrag. Nu ma intereseaza ca nu vrei. Nu ai de ales. Stii ca esti a mea si ma pot retrage oricand. Nu-ti mai varsa lacrimile in zadar.

Melodia: https://www.youtube.com/watch?v=wxvzOKLSir0

Leave a Reply

