Ti-am zis ca te las sa ma duci in iad daca ma tii permanent de mana

11017691_782745868442008_5317353688653124704_n

Priveste-mi mainile. Cica iti poti da seama de cum ia decizii o persoana dupa modul in care-si misca mainile. Rapid si fara prea multa gandire, ori incet si calculat. Priveste-mi mainile care zac moarte pe langa corp. Nu reusesc sa sustina nici un fir de par ori un zambet, de unde sa-mi sustina ridicarea? Le-am pierdut. Nu ma mai ajuta de cand le-am lasat sa-si piarda increderea. Le-am zis de prea multe ori ca sunt inutile,ca nu am nevoie de ele,incat,acum,cand sunt condamnata la tarare,nu ma pot descurca.

Nu stiu cum sa opresc tot raul. Am incercat sa il indepartez cu eleganta,am incercat sa il gonesc,am incercat sa il sperii, dar nu am reusit. Pur si simplu, este aici si nu vrea sa plece.

Daca te ucizi,ar trebui sa iti ucizi partea cea rea,cea egoista,ignoranta,increzuta,malefica. Nu sa iti ucizi visele,sperantele si visele. Eu m-am ucis si acum bantui precum o fantoma. Nu am un loc pe care sa-l mai numesc acasa,nu am nici brate in care sa ma linistesc,nu gasesc vreo voce care sa ma adoarma, nu simt nicio respiratie a unei persoane care sa doarma zambind in patul meu rece.

<<Ti-am zis ca te las sa ma duci in iad daca ma tii permanent de mana.>>

Mergem ?

Leave a Reply

