Eu nu cred in iubire, eu cred in…

large (14)

Iar n-ai venit. As fi crezut ca te voi astepta la infinit, pentru ca asteptam sa-mi oferi ceea ce imi doream de atata timp; pana acum. Mi-am dat seama ca avem parte de fericire, de impacare, de toate sentimentele bune doar daca vrem. Iubire,hm. Cuvant greu. Nu poti sa spui ca ai gasit iubirea intr-o persoana, cand mai sunt alte cateva sute, mii, cu care ai fi putut avea o iubire poate chiar mai frumoasa. De aia suntem mincinosi, toti. Spunem ca iubim. Nu, doar ne atasam, ne apropiem, ne obisnuim, devenim dependenti. Iubirea e doar o idee, o linie fina intre a fi si a nu fi. Iubirea este ca primul fulg de nea ce atinge pamantul-imposibil de prins. Chiar daca il prinzi, se va topi. Si de unde ai tu garantia ca acela este primul, cand Pamantul este atat de mare?!

Revenind. Putem sa fim fericiti;da, daca stim sa acceptam, sa facem compromisuri, sa fim mai buni. Putem sa ne credem chiar si indragostiti in momentul in care gasim o persoana care ni se pare ca se potriveste cerintelor noastre. Ori tocmai; este total altfel si totusi te atrage.

Eu nu cred in iubire, cred in chimie, cred in acceptare, cred in compromisuri, cred in fericire.

Si da, poti sa fii fericit fara iubire. Iubirea este cu atat mai spectaculoasa, cu cat este mai trista, sfasietoare. Acum imi zici ca tu iubesti, ca tu suferi, ca tu ma poti contrazice; nu ai decat. Insa gandeste-te; daca te nasteai in alta tara, aveai aceleasi ,,iubiri”? Cunosteai aceleasi persoane? Nici macar nu aveai aceiasi prieteni. Acum vezi? Este absurd. Dar avem nevoie de povesti melo-dramatice; de aia ne agatam de iubire. Incercam sa o prindem in mainile noastre, sa o tinem strans, cand noi nici macar nu ne iubim sufletul propriu. Cum pot sa fiu eu egoista, sa astept ca cineva sa tina la mine, cand eu nu ma iubesc?! Tu cum poti fi asa de egoist?

Uneori ma gandesc ca viata e facuta pentru incercari, de toate felurile. Trebuie sa incercam sa ne bucuram de lucrurile simple si suntem imparati. Imparati ai simplitatii, imparati ai banalului, imparati ai lumii. CU totii suntem imparati. Trebuie doar sa avem puterea si curajul de a ne purta coroana. Da, uneori mantia poate sa fie grea, dar noaptea, cand pui capul pe perna, esti doar tu si sufletul tau. Atunci vei avea cele mai sincere conversatii, atunci vei vorbi cu cea mai apropiata fiinta.

Te rog, nu ma blama. Au fost multe seri in care am uitat sa conversez cu sufletu-mi. Acum stinge lumina; noapte buna- daca ma auzi vorbind, sa nu crezi ca am innebunit!

One thought on “Eu nu cred in iubire, eu cred in…

  1. Temporary thoughts. Denial mainly. You’ll go through and love hopefully and laugh at this text when you’ll look back trust me;) Because beyond feeding your most basic needs, you will not sustain a life without love, shall it be painful, weird, crazy, unappropriate, scaring sometimes, unbalanced maybe, but still love, feeding your soul and growing inside you, out of your control. There is no declaration or quotes that can save you from that, hopefully !

    With love

Leave a Reply

